مزایای کریو برای کاربران iPad

مزایای کریو برای کاربران iPad

Kerio آی پد را برای پیام رسانی شرکت های بزرگ و همکاری جهانی ادغام می کند

خرید VPN و خرید کریو برای استفاده کاربران  iPad

kerio-connect-7

فن آوری Kerio بازیکن اصلی در پیام رسانی شرکت و بازار نرم افزارهای همکاری است و محصولات شرکت در دنیای Apple شناخته شده اند. Kerio Connect 7 محصول اولیه آنها ابزاری برای بخش های IT شرکت های بزرگ برای ایمیل، تقویم و لیست گروه تماس ها فراهم می کند که همه با استفاده از ابزارهای سرور پلت فرم است که پیاده سازی و نگهداری آنها نسبت به همتایان خود از مایکروسافت و اپل بسیار کم هزینه است.

در حال حاضر، Kerio اعلام کرده است که Kerio Connect 7 بومی می تواند Apple iPad را پشتیبانی کند. Kerio در حال نمایان کردن ادغام Connect 7 و پلت فرم iPad ردو بدل 2010  است که امروز در نوادای لاس وگاس به پایان می رسد.

خرید کریو به خصوصKerio Connect 7 به کاربران iPad اجازه می دهد تا ایمیل ها، تماس ها و تقویم خصوصی برای سرور همگام سازی کنند. کاربران همچنین می توانند (Global Address List (GAL را جستجو کنند و دعوت نامه ها را مدیریت کنند و مدیران می توانند به آسانی موارد مورد نیاز برای حذف را به صورت از راه دور انجام دهند. همه این موارد از طریق Exchange ActiveSync اجرا می شود، که یکی از بسیاری از استاندارد های پشتیبانی شده توسط Kerio Connect است.  پشتیبانی CalDAV نیز ساخته شده است، بنابراین کاربران می توانند به تقویم های جهانی و به اشتراک گذاشته شده دسترسی پیدا کنند. parsvpn.onlineبه علاقمندان برای اجرا و خرید کریو و خرید VPN اطلاعات مورد نیاز را می دهد.

مدیران IT از این حقیقت که Kerio Connect به صورت کامل با ویژگی های یکپارچه سازی آنتی ویروس و آنتی اسپم و همچنین آرشیو خودکار و پشتیبانی ایمیل می آید از آن قدردانی کردند. نرم افزارهای سرور از قرار US$450 برای مجوز 5 کاربر، و برای کاربران اضافی می توانند با $24 برای هر نفر اضافه شوند. برای شرکت های کوچک یا بزرگ به دنبال یکپارچه سازی iPad در کسب و کارها هستند، Kerio Connect جواب بسیاری از سوالات است.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net