کاربران خرید VPN در اتصال Wi-Fi را جدی بگیرند

کاربران خرید VPN در اتصال Wi-Fi را جدی بگیرند

VPN چیست؟ و چرا باید روی Wi-Fi عمومی از خرید VPN استفاده کنیم؟

VPN-on-public wifi

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که آیا استفاده از Wi-Fi عمومی امن است یا نه بدانید تنها شما این نگرانی را ندارد. بر طبق گزارش های جمع آوری شده، از هر 10 مشتری 6 نفر اعتقاد دارد استفاده از Wi-Fi عمومی خطرناک در از استفاده توالت عمومی است. جستجو در وب ها با استفاده از Wi-Fi عمومی به این معنی است که شما اطلاعات خصوصی و ناشناسی خود را در خطر قرار داده اید. به این دلیل است که خرید کریو VPN انتخابی ارزشمند برای افرادی است که درباره امنیت و حریم خصوصی آنلاین خود نگران اند.

VPN چیست؟

یک VPN با ایجاد شبکه خصوصی از اتصال شبکه عمومی به شما حریم خصوصی و ناشناسی آنلاین را می دهد. VPN ها آدرس IP شما را پنهان می کنند بنابراین فعالیت های آنلاین شما تقریبا غیر قابل ردیابی می ماند. با اهمیت ترین موضوع این است که سرویس های VPN اتصالات امن و رمزگذاری شده ایجاد می کند و تضمین می کند که حریم خصوصی برتری فراهم می کند.

چرا نیاز به خرید کریو VPN دارید

به همه اوقاتی که نیاز دارید آنلاین باشید فکر کنید، مانند زمانی که به جستجو می پردازید یا ایمیل ها در حالیکه در کافی شاپ هستید می خوانید یا حساب بانکی خود را چک می کنید. در صورت اتصال به شبکه Wi-Fi عمومی احتمال جاسوسی بر داده های در حال انتقال شما توسط افراد غریبه ای که در همان شبکه هستند وجود دارد.

رمزگذاری و ناشناسی که یک کریو VPN ارائه می دهد از همه فعالیت های آنلاین شما حفاظت می کند: مانند ارسال ایمیل ها، خرید آنلاین یا پرداخت کردن چک ها. همچنین خرید VPN و خرید کریو شما را در حال مرور وب ها ناشناس نگه می دارد.

فراتر از امنیت

اساسا VPN ها یک تونل بین شبکه محلی و کامپیوتر موجود در مکان دیگر ایجاد می کنند که می توانند هزاران مایل دورتر باشد، و این تصور را بوجود می آورد که در مکان دیگری هستید. این مزایا خرید VPN ها را برای افرادی مفید می سازد که در کشورهایی زندگی می کنند که تحت سانسور در رسیدن به برخی سایت های خاص هستند. این همچنین به شما اجازه می دهد تا از برنامه های کاربردی یا وب سایت های مورد علاقه خود از هر جایی در جهان لذت ببرید.

چطور یک کریو VPN انتخاب کنید

بهترین روش برای امن مانند هنگام استفاده از Wi-Fi عمومی نرم افزارهای VPN هستند. در اینجا برخی سوالات جهت انتخاب ارائه دهنده VPN آورده شده است.

1- آیا آنها به حریم خصوصی شما احترام می گذارند؟مهمترین نکته برای استفاده از VPN جهت حفاظت از حریم خصوصی است، بنابراین این حیاتی است که ارائه دهنده VPN شما به حریم خصوصیتان احترام بگذارد. آنها باید سیاست عدم گزارش گیری داشته باشند به این معنی که آنها هرگز فعالیت های آنلاین شما را پیگیری نکنند.

2- آیا آنها همه پروتکل های حاضر را اجرا می کنند؟ OpenVPN امنیت قوی تری از دیگر پروتکل ها همچون PPTP فراهم می کند.

3- آیا آنها محدودیت داده را ایجاد می کنند؟ بسته به استفاده اینترنت شما، پهنای باند ممکن است یک فاکتور تصمیم گیری بزرگ برای شما باشد. اطمینان حاصل کنید سرویس های آنها با نیاز های شما هماهنگ اند. بخاطر بسپارید برخی از بسته ها ممکن است هزینه ای برای شما نداشته باشند اما در عوض شما به طور دائم هدف آگهی های تبلیغاتی خواهید شد. پس از فیلتر شکن های قابل اعتماد استفاده کنید.

4- سرورهای آنها کجا واقع شده اند؟ تصمیم بگیرید که کدام موقعیت مکانی برای سرور برایتان اهمیت دارد. اگر شما می خواهید از کشور خاصی به نظر بیایید اطمینان حاصل کنید ارائه دهنده سرور در آن کشور دارد.

5- آیا قادر خواهد بود چندین دستگاه را برای دسترسی به VPN تنظیم کند؟ اگر شما جزو مصرف کنندگان متوسط هستید، تقریبا بین سه تا چهار دستگاه استفاده می کنید. به طور ایده آل، شما باید قادر باشید تا VPN را روی همه به صورت همزمان استفاده کنید.

6- اگر VPN افت کند چه اتفاقی می افتد؟ اطمینان داشته باشید که ابزارهای ارائه دهنده شما دارای سیستم مقابله در هنگام خطا باشد. به این معنی که در صورت بروز خطا، اتصال شما به صورت خودکار قفل می شود و به صورت پیش فرض به اتصال نا امن متصل نخواهید شد.

در اینجا نکته های بسیاری برای در نظر گرفتن انتخاب ارائه دهنده فروش VPN است، پس تلاش خود را انجام دهید تا بهترین را بر اساس نیازهای خود بدست آورد. صرفنظر از اینکه کدام ارائه دهنده VPN را انتخاب می کنید، مطمئن باشید هر VPN خوبی حریم خصوصی و ناشناسی آنلاین بیشتری از میزبان های Wi-Fi عمومی به وجود می آورد.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net